Strona poświęcona Elizabeth Gaskell

piątek, 27 sierpnia 2021

Ekskluzywna edycja powieści Elizabeth Gaskell


         Wydawnictwo Świat Książki postanowiło przypomnieć powieści Elizabeth Gaskell w ramach serii "Ekskluzywna kolekcja klasyki". Nowe wersje są oprawione w delikatną gładką tkaninę o właściwościach jedwabiu. W czerwcu ukazały się "Północ i południe" oraz  "Panie z Cranford". 30 września 2021 na rynku księgarskim pojawią się "Żony i córki". 
    Ponieważ dużymi krokami zbliżają się Warszawskie Targi Książki (9-12 września na Placu Defilad przed PKiN w Warszawie), mam nadzieję, że będę miała okazję obejrzeć te wydania i sprawdzić czy są warte swojej jednak dość wysokiej ceny.

Aktualizacja: książkę "Północ i Południe" oczywiście zakupiłam, nie mogłam się powstrzymać, gdy zobaczyłam okładkę, a zwłaszcza, gdy poczułam pod palcami tę delikatną tkaninę. Powieść ukazała się w tłumaczeniu Katarzyny Kwiatkowskiej, a okładkę zaprojektowała Joanna Wasilewska.

2 komentarze:

  1. Ja mam z tej serii wydanie "Dumy i uprzedzenia". W dotyku okładka całkiem przyjemna, jednak łatwo może się porysować. Sama grafika bardzo pasuje do takich powieści. Mam również w planach zakup "Północy i południa".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i informację. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń